Trevliga människor & märkliga mail.

Tänker på dig hela tiden,är så rädd att du lider. Att du är ensam nu när vintern kommer och inte kan hitta mat eller skydd mot kylan. Att du är skadad och inte kan ta dig hem. Patrik sa att det var frost i morse och det första jag tänkte på var dig. såg att det kan komma snö till helgen och bli minus grader och en en gång tänker jag på dig.

Kom förbi en granne i måndags kväll för att bara prata,han hade själv katter och trodde sig sett sylvester leka med hans katter vid några tillfällen. Dock var det innan han försvann men det blev till att leta omkring där den mannen sa sig ha sett honom. Sen i tisdags morse fick patrik ett samtal från en man på 70 plus som även han bodde i grebo. Han ringde inte för att han sett sylvester utan för att han tyckte synd om oss.Han hade med katter och förstod hur vi måste känna.

Sen i går kom det ett märkligt mail som svar på efterlysningen på blocket.  Ska citerna vad det stod

``Ring snarast så får ni tillbaka missen. Innan jag ångar mig.`` och sen ett namn och ett nr.
Vi ringde och ringde,först var det inget svar,sen var det upptaget och de sista 10 gånger jag ringt kommer bara en röst som säger `` numret du har ringt kan tyvärr inte nås för tillfället``

Vi kollad upp nummret men det finns ingen regestrerad som har det nummret. Vi kollade mailen utan att hitta något.
Så nu undrar man vad det är för sjuk människa som gör något sådant.

En normail människa skriver ju inte ``innan jag ångrar mig!?`` Har varit skitledsen och deppig sedan detta hände och att sen behöva läsa ett sådant mail och komma till insikt med att det är nån som driver med oss någon som tycker det är kul att sparka på någon som redan ligger. Fy faan säger jag! Får jag tag i den personen så vet jag inte vad jag tar mig till.

Jag hoppas och hoppas att han kommer tillbaka eller att vi får veta vad som hänt honom. Kommer bli en jobbig vinter om jag inte får veta vad som hänt honom. Mina tankar kommer hela tiden att hamna  hos sylvester.

Så jag får försöka gör allt för att hitta honom men samtidigt inte glömma mina andra 3 kissar. Stackarna mina 2 stora flickor har inte fått komma ut på 10 dagar.Har inte vågat släppa ut dem sedan Sylvester försvann.

Sylvester vi saknar dig!

I helgen kommer pappsen hit och ska hjälpa oss sätta upp resten av kaklet över köks skåpen. Kommer bli så fint,så bilder på det kommer efter helgen. Måste ta oss i kragen och köpa ute belysning,för det börjar bli riktigt mörkt.

Kommentarer
Postat av: Viveka på Humlebacken

Vet inte vad jag ska skriva, bara att jag håller tummarna hårt!

kram

2008-10-29 @ 15:48:29
URL: http://humlebacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0