Trädgårdsplaner och inlägg som försvinner.

Har tidigare skrivit ett inlägg om månadenshusblogg som helt plötsligt försvann. Så nu får jag skriva om det igen men denna gång bara kortfattat då jag inte kommer i håg allt jag skrev.

Fick iaf  ett mail häromkvällen från www.vibyggerhus.se där vi blivit tilldelade månades husblogg för september.
Vi heter`` Vårt villa Västervik`` på deras hemsida. Så här lät kommentaren vi fick;

En husblogg som med fina fotografier och detaljerad information visar hur det går
till att bygga en smålandsvilla- på ett mycket inspirerande sätt.


http://www.vibyggerhus.se/manadens-husblogg/

Kändes hur kul som helst eftersom det var oväntat. Min sambo tyckte det var jätte kul men kunde ju inte ta åt sig så mycket av äran eftersom jag har stått för bloggandet. Han har dock fått medverkat på en hel del foton.

På tal om foton så tog jag lite nya bilder på vår trådgård.Eller trädgård är väll att ta i då den bara består av sten och jord. Men till våren skall det bli gräs och växter vilket jag ser fram i mot.Kliar riktigt i skapande fingrarna att få till en fin trädgård med olika ``rum``. En rosgård,en kryddgård och damm med en massa växter så att det blir lite tropiskt känsla.Sen vill jag ha en japanskträdgård. Samt massa växter längst stenarna som markerar tomtkanten på ett färgsprakande sätt.

Sambon kämpar med att fylla upp framsidan och samtidigt få ner jordmassan baksidan av tomten.


Kommentarer
Postat av: Tomas

Hej,

såg att ni har Noblessa-kök och då jag själv går och funderar på ett sådant (ska träffa planerare idag) så tänkte jag kolla om ni är nöjda? Något som inte funkade som ni hoppats/tänkt er osv? Berätta gärna så mycket som möjligt om vad ni tycker.

Snyggt jobb med huset för övrigt :)

2008-10-07 @ 14:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0