Bilder

Föräldrars spontana kommentar på lampan är,varför är det en skärm runt kristall kronan?? yngres kommentar är att den är cool och fräck. Jag älskar den men vi måste mäta kabeln för upphängningen för just nu ser det inte riktigt klokt ut. Men tänkte jag skulle visa några bilder på den ändå. Lampan kommer från cervera och kostade 3999:- i ordinarie pris men vi fick den för 999:-, Rea är nått jag tycker bra om när man är ute efter saker som är svinigt dyra.



Hittekatten



Köks ön-bilden tagen i night shoot.






Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!



Kikar in här då och då och tittar på er fina villa. Är själv precis i början av husbyggarplaner av en villa kalmar och tycker därför att det är extra spännande att läsa om er resa. Gillar era design idéer och gillar därför att surfa runt hos er. Tänkte därför att jag skulle lämna ett litet tassavtryck..



Lampan var hur cool som helst och vilken tur ni hade som fick ett så bra rea-pris. Älskar reor!



Har även fastnat för er idé om bokstäver med husnumret med husnumret istället för siffror. Tänkte kanske köra på samma grej men hittar bara inte små, svarta bokstäver.



Japp, det var det!

/Mia

2008-10-04 @ 22:59:45
URL: http://villaberga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0