Älskade Sylvester kom hem!!Vi saknar dig så!

Har inte skrivit så mycket på sistone dels för att det inte hänt så mycket värt att skriva om men även för att vår lilla pojkkisse sylvester har försvunnit. Han har snart varit borta i en vecka och jag har kännt mig väldigt deppig sen dess.

Försöker hela tiden tänka på annat men samtidigt så sitter den där ledsna och oros känslan som en klump i magen.
Man börjar undra vad som hänt honom? Försvann han frivilligt eller har det hänt något? Lever han ,är han skadad eller  i himlen? Så länge jag inte vet vad som hänt försöker jag hålla hoppet uppe men det blir jobbigare för var dag som går.Risken finns ju att han börjat vandra hem till vår lägenhet som vi flyttade från i våras.
Då bodde vi i Lambohov som ligger i Linköping.

Har pratat med några grannar,lagt efterlysningar i ca 20 brevlådor och mer ska det bli när vi ordnat fler. Har satt efterlysningen vid affären i byn samt lagt in annons i Tidningen.
 Sen har jag satt ut honom som efterlyst på blocket,räddakatten.se samt kattkommandosyds.nu.

Sylvester är 5,5 årig kasterard han katt,öronmärkt med id:nr E4603
Försvann 20/10 från Grebo utanför Linköping.

Husse och matte är väldigt oroliga för honom
och ber för att han ska komma hem igen.Vi saknar dig sååååå mycket Sylvester.
Dina systrar Sötis & Sötnos och lilla Enya saknar dig med,märks så väll på dem att allt inte är som det ska.

Läs om kattkommadosyds arbete för att rädda oskyldiga katter från hemska öden.
www.kks.nu
Finns många berörande berättelser under solskenshistorier och lyckliga återkomster.
Jag kommer iaf stödja dem i fortsättningen pga deras fanastiska engagemang.

Älskling kom hem!!

Kommentarer
Postat av: Viveka på Humlebacken

Håller alla tummar jag har för er lille goding. Jag blir så ledsen när jag läser om försvunna katter, måste gå och kela lite extra med mina..

Skriv genast och berätta när han är tillbaka!

2008-10-27 @ 10:06:57
URL: http://humlebacken.blogg.se/
Postat av: Petronella

Hejsan! Håller tummarna för fullt här borta i Rimbo! Har ni kollat runt i förråd och sånt som grannar har?? Be dem låsa upp förråd och sånt och titta efter. Leta hemma hos er med om ni har uthus och dylikt där kissen kan komma in. Det kanske låter konstigt men vår katt skadade sej och låg och tryckte i en kartong i vår tvättstuga i 10!!! dagar innan hon gav sej till känna. Det hade jag aldrig trott att hon skulle göra men tydligen så reagerar vissa djur så. Hoppas att Sylvester bara är ute på liten rövarstråt och snart är hemma igen. Kram Petronella

2008-10-27 @ 10:49:07
URL: http://pellanochorjanbyggerhus.blogspot.com
Postat av: Linda-ourdreamhouse

Vi har bett alla grannar i vår närhet att kolla sina förråd. Skrev det på efterlysnings lapparna vi delat ut och satt upp på anslagstavlor.Själva har vi inga förråd men det blir till att kolla igenom huset ordenkligt igen så att inte sylvester ligger och trycker någonstanns som Petronellas katt.

Kram // Linda

2008-10-27 @ 11:07:53
Postat av: Ann-sofie

Trist med kissen! Hoppas han kommer hem snart igen!! Ni kanske borde ta er en sväng till gamla lägenheten o kolla om han finns där! Man vet ju aldrig med djur!! Kram

2008-10-27 @ 12:25:29
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Viveka på Humlebacken

Vad märkligt att du bor just där jag visar Håkans hus. Världen är bra liten ibland. Jag kanske ska be Håkan hålla ögonen öppna efter Sylvester

2008-10-27 @ 13:40:31
URL: http://humlebacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0