Isolering av övervåning



Där patrik står kommer vårt sovrum att vara med en walkingcloset. Kommer att bli 3 synliga balkar i taket och högt i tak.Balkarna ska vi måla svarat och det kommer bli underbar kontrast mot det vita taket.


Jag tål knappt att vara bland isolering men gubben min hittade sitt egna sätt.Skidglasögon kan vara bra till mycket.


Så här är övervången tänkt i detta skede.

Den blå pricken högst upp till vänster är det tilltänkta badrummet.
Den gröna pricken under är ett litet sovrum.
Den gula pricken mitt i är ett allrum med takfönster som är helt grått längt upp i mitten.
Vid den rosa pricken kommer det vara öppet från trappen med bara ett snyggt räcke.
Den grå ,bruna och mörka pricken är förvaring.
Den röda är en walkincloset.
Slutligen den lilla ja där ser nu ju att det är tänk en dubbelsäng så där kommer vårt masterbedroom att vara.

Mycket kommer säkert att ändras på men vart rummen kommer vara är iaf spikat.




Min brödbox som jag länge suktat efter.Finns på Nordik och kostar strax under 400kr



Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Kul med lite uppdatering!! Vad är masterbedroom??? När är det tänkt att ni ska vara klara med övervåningen?? Tar väll sin lilla tid kan ja tänka mej. kram

2009-03-16 @ 15:18:40
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Vita villan

sååå snyggt kök!!

2010-10-19 @ 11:43:46
URL: http://mariaochhenrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0