Gott nytt år!!

Nyår firades på hemmaplan  så det blev  premiär fest i huset. Vi blev 11 personer på vår kombinerade nyår/inflyttning/30års fest. Sambon fyllde nämligen 30 dagen innan nyår. Då var vi ute och käkade med respektives föräldrar samt syskon med sambor.
Nyårs festen blev mycket lyckad men jag kände mig stressad innan alla kom.Jobbade till 12 och sen skulle  jag hem och fixa maten och mig själv innan de kom. Då vi bor på landet så slutade det med att vi hade 7 gäster som sov över och två tog sista bussen in till stan.Fick ett par jätte fina fackellampor (oljelampor på påle)i rostfritt stål att ha i stället för marshaller.Mycket snygga att titta på. Patrik fick ett fint vin som vi ska lagra i några år.
Nu sitter jag och planerar mat för söndag då det kommer mer folk att fira min lille gubbe. Har bara bestämt förrätten och efterätten än så länge och varmrätten blir med fläskfilé men jag vet inte riktigt vad vi ska ha till.
Efterrätten blir en chocklad mousse tårta med olika lager med vit,ljus och mörk chocklad på en choklad mandel massa botten. Om 8 dagar åker vi till italien och gissa vad jag längtar efter semester ska bli underbart.

Gott nytt år alla bloggare och icke bloggare där ute.

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Gott nytt år!!

Mysigt med Italien! Hoppas ni får det bra! Kanske en förlovning då? Såg att du jobbat natt på Matilda, såg timrapporten!! Kram

2009-01-01 @ 19:14:15
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Maria Elbrand

Hej! Fastnade på er blogg och läste om era katter... Fy så hemskt med er ksatt som försvann och dog... Inspireras av era bilder också. Jag älskar grönt och ni har ju mycket grönt! I vår blogg är det nästan bara bilder på vår övervåning. Känns inte som att det är så mycket att visa upp här nere än. Det blir rörigt även här då man bygger däruppe. Vill ni ha inbspiration på övervåningsbygge finns det gott om det iaf! /Maria

2009-01-02 @ 20:43:17
URL: http://huset2007.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0