Hem och villa mässa i helgen

I helgen blir det en tripp till stockholm för att besöka älvsjömässan där det just nu pågår en Hem & villa mässa.
Ska bli riktigt kul att få inspiration och gå runt och drömma hur vi ska få till vårthem. Fullkomligt älskar allt som har med inredning att göra. Tittar på alla inredningsprogram som sänds samt prenumererar på massvis med tidningar.
Lite exempel,

Tv
Roomservice
Design Simon & Tomas
Äntligen Hemma
Extreme Home Makeover
Från koja till slott
Nytt Läge
Bygglov

Magasin
Residence
Allt i hemmet
Sköna Hem
Plaza interiör
Plaza stora kök och badguiden
Plaza stora husguiden
Elle interiör
Hem ljuva hem
Hem ljuva hem-Trädgård
Allt om trädgård

Är fruktansvärt kul att få nya tips,ideér och komma in i nya tankebanor. Nästan alltid ser man något som man själv kan bygga vidare på i tanken för att få till det på ett sätt som passar än själv. Kommer säkert ha en massa knäppa ideér efter mässan i helgen.Ska passa på att skaffa ett elavtal när vi är där så de får slåss om oss. Så kanske vi kan få ett fördelaktigt elavtal när helgen är slut.

Var ute och mätte ut  gränsmarkeringen i dag då pinnen som avgränsade tomten försvann då huset kom. Visade sig att tomten var längre på framsidan än vi tidigare trott så nu får jag plats för mina 4 frukt träd som jag vill ha på tomten.
Har tänkt mig ett körsbärsträd,ett familje träd äpple samt päron och sen ett plommonträd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0